Shell Lubricants światowym liderem po raz 11 z rzędu

//Shell Lubricants światowym liderem po raz 11 z rzędu

Informujmy, iż Shell Lubricants już jedenasty rok z rzędu został uznany za światowego lidera w produkcji olejów silnikowych i środków smarnych. Jak wynika z raportu opracowanego przez Kline&Company, w 2016 roku Shell miał 11% udziału w globalnym rynku. Koncern dostarcza produkty smarne do samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli, pojazdów rolniczych oraz maszyn przemysłowych.

Analiza sprzedaży Shell Lubricants

Jak wynika z analiz Kline&Company (Global Lubricants Industry: Market Analysis and Assessment: 2016-2026 Report) w 2016 roku Shell Lubricants sprzedał 4,400 kiloton olejów silnikowych i środków smarnych. Stanowi to równowartość 5 miliardów litrów gotowych produktów. Sprzedaż ta była niemal równomiernie rozłożona między sektor samochodów osobowych, pojazdów użytkowych i przemysłowy.

W Shell mocno stawiamy na dynamiczny rozwój na wielu rynkach, na których obecnie działamy. Zachowanie tytułu światowego lidera na rynku olejów silnikowych i środków smarnych wymaga od nas ciągłych inwestycji w innowacyjne produkty oraz usługi. Znaczenie ma tu także globalny łańcuch dostaw ukierunkowany na popyt i zróżnicowane potrzeby odbiorców. Nieustannie rozwijamy się, aby wykorzystywać nasze możliwości i sprostać wyzwaniom w szybko zmieniającym się środowisku biznesowym. Jednocześnie silnie koncentrujemy się na zacieśnianiu prawdziwie partnerskiej współpracy, opracowywaniu rozwiązań ukierunkowanych na klientów i wprowadzaniu innowacji poprzez badania oraz nowe technologie. Uznanie firmy Kline&Company jest najlepszym dowodem na to, że obraliśmy najlepszą drogę.

powiedział Huibert Vigeveno, Shell Global Commercial, Executive Vice President.

Shell Lubricants jako globalny i lokalny lider

Zgodnie z wynikami raportu Kline&Company, Shell zajął pozycję niekwestionowanego lidera na trzech z szesnastu rynków objętych badaniem – w Malezji, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Ponadto na dziesięciu kolejnych rynkach – w Argentynie, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Austrii i Szwajcarii (DACH), Indonezji, Meksyku, Filipinach, Arabii Saudyjskiej, Południowej Afryce oraz Tajlandii – firma plasuje się w pierwszej trójce wśród dostawców środków smarnych.

Zapraszamy do obejrzenia materiału video (w języku angielskim):

 

Shell Lubricants